آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

داور دربی ۱۰۰ از بین چهار نفر| شانس کاظمی و خورشیدی بیشتراست

  • کد خبر: ۱۵۸۷۴۶
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
داور دربی ۱۰۰ از بین چهار نفر| شانس کاظمی و خورشیدی بیشتراست
چهار گزینه نهایی برای قضاوت دربی ۱۰۰ پایتخت انتخاب شده‌اند.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طبق برنامه یکشنبه هفته آینده دربی ۱۰۰ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد و از همین حالا نگاه‌ها به این بازی دوخته شده است.

این بازی به دلیل نزدیکی امتیازی دو تیم در جدول رده بندی نسبت به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساس‌تر است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان هر تیمی برنده دربی ۱۰۰ باشد شانس بیشتری برای قهرمانی درلیگ برتر خواهد شد.

داوری این بازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و چشم‌ها به سمت کمیته داوران فدراسیون فوتبال دوخته شده تا داور این بازی مشخص شود.

موعود بنیادی فر، بیژن حیدری، وحید کاظمی و اشکان خورشیدی جزو کاندیدای داوری این بازی محسوب می‌شوند، اما به دلیل اینکه بنیادی فر در همین هفته باید قضاوت بازی استقلال و هوادار را به عهده بگیرد اقبال کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها خواهد داشت.

پیام حیدی نیز هفته پیش بازی استقلال و آلومینیوم اراک را قضاوت کرد ودراین میان وحید کاظمی و اشکان خورشیدی شانس بیشتری در قیاس با گزینه‌های دیگر دارند.

هرچند که گفته می‌شود شانس کاظمی بیشتر از خورشیدی است، اما نباید این نکته را از یاد برد که خورشیدی نیز به رغم آنکه به دلیل مصدومیت از قضاوت دور بوده گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

به هرحال دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده تکلیف داور دربی مشخص خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->